poniedziałek, 30 grudnia 2013

Powrót po świętach :D

Siema! Jak po świętach? Co dostaliście? Przyjemna atmosfera? U mnie jak najbardziej! ^^ Ja dostałam: aparat fotograficzny;etui na niego;Simsy Wymarzone Podróże; Może ktoś też gra w simsy? Napiszcie a na pewno odpowiem,może dowiem się czegoś nowego od was..; zestaw: żel pod prysznic,balsam i sól do kąpieli o zapachu róży,pięknie pachnie *.* i suszarkę :3 Haha :D Przepraszam,ale kończę już post.Nie wstawię zdjęć bo chcę jeszcze trochę zrobić żebyście mieli co oglądać :) Zrobię też kilka zdjęć z sylwestra,jak będę strzelać fajerwerki itp. Zapraszam 2 stycznia 2014r. Tak ja pisałam wcześniej w ogłoszeniu! Do napisania :*

3 komentarze:

  1. Wiesz co dostałam c:
    To czekam na zdjecia c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki model aparatu dostałaś :)? Ja gram w Simsy, trochę rzadko no ale gram :p. Ciekawy blog
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Z chęcią zajrzę :) Model aparatu to Canon.

      Usuń