sobota, 27 lipca 2013

Polecam wasze blogi! :)

Siemaaa! Dawno mnie nie było,wiem,ale nie miałam zbytnio czasu.W poniedziałek miałam imieniny i dostałam nowe bardzo ładny rower.Dużo na nim jeździłam.Byłam też z rodzicami na wycieczce rowerowej :3 Okej,opowiedziałam wam trochę,a tak po za tym to nic nowego ;c No,ale zabieram się za tłumaczenie wam czego dotyczy post. :) Mianowicie,post dotyczy tego,co widać po tytule,że polecam wasze blogi.Kto chcę,aby jego blog stał się jeszcze bardziej znany,jak jest,piszę w komentarzu link do swojego bloga,a ja ustawiam blogi,które będą w komentarzach na swoje ulubione,aby każdy mógł je odwiedzić.Mam nadzieję,że będą jakieś link,to by oznaczało,że ktoś czyat mojego bloga. ;) Bardzo was zapraszam do wklejania linków do blogów.To wszystko dotyczące tytułu.A tak po za tym,proszę abyście głosowali na moją ankietę,która znajduję się na samym dole bloga.Jeśli będzie choć kilka głosów,wywnioskuję czy mam jeszcze prowadzić bloga.Z góry bardzo dziękuję za głosy.Dzisiaj nie dodam żadnych zdjęć,ale za to dodam fajną nutę.
Link do nuty dla wszystkich Directioner; http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o

Życzę miłego słuchania i pozdrawiam wszystkie i wszystkich Directioner .

4 komentarze:

  1. Superrr blog naprawde , ai jeszcze cos wszystkiego najlepszego z okazji imienin sorka byłam nad morzem i nie miałam telefonu ani kalendarza, Madzia directionerką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Oooo..pamiętałaś,nie ważne,że z opóźnieniem,ważne,że i tak pamiętałaś. :* Nie,nie jestem Directionerką, po prostu słuchałam wtedy One Direction i postanowiłam coś o tym napisać,bo średnio miałam pomysł na post,a dawno nie pisałam,Olcik ♥ . Podasz mi link do swojego bloga,dodam go do ulubionych,tak jak te z boku. ;) Jeszcze raz dziękuję za wszystko,nie mogę się doczekać kiedy wrócisz... ♥

      Usuń
    2. za niedługo wracam wtąsobotę .Apodam ci link bloga na fejsie bo zakładam nowego

      Usuń
    3. Okii,bardzo sie ciesze. Wreszcie sie spotkamy ;** Do zobaczenia. <3

      Usuń