sobota, 20 lipca 2013

Nudy i nudy ;c

Siemaneczko! Jak tam u was,fajnie mijają wakacje? U mnie jest okey. Byłam teraz na tydzień u babci. Straszne nudy. Właśnie na podstawie pobytu u babci wymyśliłam tytuł. xd Niby wychodziłam na spacer z psem i do miasta z babcią,ale po za tym to nigdzie :/ Nie znam tu nikogo. No,ale co tam. Dziękuję,za ponad 60 wyświetleń. Mój blog nie jest zbyt popularny,ale miałam już sporo wyświetleń i nikt nic nie skomentował,czy fajny post. Przykro,ale trudno. Mam nadzieję,że będziecie komentować i to dużo. Ojjj... Trochę się rozpisałam. :D Dam wam teraz kilka zdjęć. Pierwsze kilka zrobiłam sama,mam nadzieję,że będą wam się podobały. A na ostatnim zdjęciu jestem ja ^^ Wreszcie ci,którzy mnie nie znają zobaczą kto piszę. :) Okey,muszę już lecieć. Paa... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz