poniedziałek, 11 listopada 2013

Wymiana

Hejo!!! Tu Ola z bloga Żyj teraźniejszością, nie przeszłością ( http://oleniaczka208.blogspot.com/ ) .Dziś wpadłam do swojej przyjaciółki Magdy napisać u niej posta . Mam nadzieje że wam się spodoba . Post bedzie o naszej przyjaźni , która trwa już prawie 7 rok . Niestety pół roku nie przyjaźniłyśmy się ze sobą z bardzo przykrych powodów ( tajne przez połófne ) , nie podam powodu . Teraz jest wszystko okej . Rozstałyśmy się pod koniec 6 klasy ponieważ rozdzielili naszą klase , ja zostałam z Julka <3 kc . Teraz z Magda troche mniej gadamy , wiecie szkoła , nauka i ogółem . Pomimo tego nasza przyjaźń nadal przetrwała :D
Poznałyśmy się w pierwszej klasie szkoły podstawowej i zawsze trzymałysmy się razem <3 . Mam nadzieje ze post sie podobał i Magdzie też sie spodoba :D


2 komentarze: