niedziela, 11 sierpnia 2013

Kontakt ze mną.

Siemaneczko! ♥ Nie mam za bardzo pomysłów na posty ostatnio,a nie chcę żebyście zaglądali na mojego bloga no i nie mieli co czytać. ;c Więc,wpadłam na pomysł,że w tym poście napiszę jak możecie się ze mną skontaktować.Gdybyście mieli jakieś pytania, uwagi dotyczące mojego bloga,to żebyście mieli jak ze mną to omówić.Albo jak byście chcieli abym zajrzała do waszego bloga i poczytała.Bardzo lubię czytać inne blogi i komentować,więc śmiało.No dobrze,nie będę się rozpisywać tylko podam linki. :)

Mój ask ;  http://ask.fm/Madzia2345

Mój email ; magda123897@wp.pl

Mój facebook ;  https://www.facebook.com/magda.lipinska.54

Tylko gdy ktoś zechcę mnie zaprosić,to napiszcie przed tym,że jesteście czytelnikiem mojego bloga.Bo od osób,których nie znam zaproszeń nie przyjmuję,ale zrobię wyjątek dla czytelników. :)

Jeśli będą jakieś pytania,uwagi itp...Proszę napisać do mnie lub w komentarzu.Zawsze odpowiem.Miłego wieczoru! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz